Naam:
191
Video’s:

Over mijn reis

Hoi!!

Op 30 januari vertrek ik naar Canada. Ik zal mij daar vanaf 1 t/m 9 februari in een middelbare school school bevinden. Tijdens mijn verblijf in die school (The Central Alberta Christian Highschool) zal ik meerdere lessen gaan geven en bijwonen. Best spannend dus, want de cultuur (ook zeker ín de school) is daar heel anders dan in Nederland..

Als mijn tijd op de school er op zit, zal ik nog 14 dagen in Canada verblijven om de natuur in te trekken, culturele activiteiten te doen en om veel mensen te spreken. Ik verblijf al die tijd in twee Canadese gezinnen, dus ik zal echt opgenomen worden in de cultuur.

Ik kijk er ontzettend naar uit. Het zal heel apart zijn om afscheid te nemen op Schiphol, maar ik weet zeker dat ik veel over mijzelf zal gaan leren en dat dit een reis wordt om nooit te vergeten!

Tot snel!

Groetjes,

Rozemarijn

Ps. Als je benieuwd bent naar welke school ik ga, kun je een kijkje nemen op deze site: http://cachs.ca

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Tsjechië, Verenigde Staten, Zwitserland.